Direct naar hoofdmenu / zoekveld

Ticketverkoop seizoen 2017-2018

zat 10 juni om 13.00 uur - Handleiding en tips

Download de handleiding hier.


 

Start 10 juni 2017 om 13.00 uur - Enkel online

 

Iedereen - zelfs al koopt u maar één ticket - kan direct zijn bestelling plaatsen. Wie vaak komt, krijgt een mooie korting:

  • Tickets voor 4 verschillende voorstellingen: 5 % korting
  • Tickets voor 8 verschillende voorstellingen: 10 % korting
  • -26 jaar en tickets voor 4 verschillende voorstellingen: 15 % korting
  • -26 jaar en tickets voor 8 verschillende voorstellingen: 20 % korting

 

Ciné Local & familievoorstellingen tellen niet mee voor de korting.

 

U blijft de korting van uw eerste bestelling behouden doorheen het seizoen.

Bvb.: u bestelt in juni 2017 tixkets voor 4 voorstellingen en ontvangt 5% korting. Nadien bestelt u nog een ticket voor 5 andere voorstellingen. Op deze tickets blijft de korting van 5% gelden.

 

We raden u aan om gebruik te maken van een vaste computer of laptop. Gebruik geen tablet of smartphone!

 

Vanaf maandag 12 juni 2017 - Ook nog via:

De ticketbalie (STIP)

Vanaf maandag 12 juni 2017 om 9.00 uur kan u ook tickets reserveren en betalen aan de ticketshop. U kan contant betalen of met bancontact.

 

Telefoon of e-mail

U kan uw tickets ook telefonisch of via e-mail bestellen. U ontvangt vervolgens de betalingsgegevens via e-mail. Na de betaling worden uw tickets opgestuurd per e-mail of komt u uw tickets betalen en ophalen aan de ticketshop.

 


 

Hoe bestel ik tickets?

  • Op zaterdag 10 juni verschijnt om 13 uur op onze website (www.ccdeherbakker.be) de knop voor reservatie. Nadat u hierop klikt, krijgt u een digitaal volgnummer en een vermoedelijke wachttijd. Verlaat de website niet en refresh niet tijdens het wachten! Indien u dit wel doet, komt u opnieuw achteraan in de wachtrij.
  • Na het verstrijken van uw wachttijd, ziet u de lijst voorstellingen. Klik op de voorstelling die u wenst. Voor elke voorstelling krijgt u toegang tot het zaalplan en kunt u zelf de nog beschikbare plaatsen aanklikken.
  • Herhaal dit voor elke voorstelling die u aan uw bestelling wenst toe te voegen.
  • Na het afsluiten van uw reservatie, krijgt u een overzicht van uw bestelling en de nodige uitleg voor de betaling. Let op: afhankelijk van de gekozen betaalmethode worden er betalingskosten aangerekend, die u meteen te zien krijgt.
  • Na betaling krijgt u de tickets via mail toegestuurd. Er staan drie tickets op een A4-blad.
  • U hoeft ze niet per se af te drukken, breng de tickets gerust mee op uw smartphone! Indien u ze afdrukt: verklein ze niet bij het afdrukken, dat maakt de streepjescode onleesbaar.
  • U kan op 10 juni niet telefonisch, via mail of aan de balie bestellen. Indien u naar het STIP komt, kan u enkel gebruik maken van een computer om uw reservatie te maken. U komt dus ook in de digitale wachtrij te staan en heeft geen enkel voordeel.

 

Hoe bereid ik me best voor?

  • Maak een lijstje met de voorstellingen van uw keuze om geen tijd te verliezen op het ogenblik van reservatie.
  • Hou rekening met de populariteit van sommige voorstellingen en reserveer deze eerst.
  • Noteer één of twee ‘reservevoorstellingen’ op uw lijstje. Indien een voorstelling van uw keuze is uitverkocht, heeft u dit achter de hand om toch van uw getrouwheidskorting te kunnen genieten.
  • Indien u voor meerdere personen reserveert, maakt u best op voorhand een overzichtslijst met alle tickets. Na het vastleggen van uw keuzes, wijst u de tickets toe aan de desbetreffende personen.

 

Er verschijnt geen knop om 13 uur. Wat nu?

  • U moet de website opnieuw inladen (‘refreshen’).
  • Druk daarvoor op de toets F5 of klik op het ronde pijltje naast het adres van de website. 

 

Nieuwe of bestaande klant?

  • Bent u reeds geregistreerd kan u linksboven op LOGIN klikken en daar uw e-mailadres en wachtwoord ingeven. Kijk wel uw gegevens nog eens na (adres, telefoonnummer, …).
  • Uw wachtwoord vergeten? Klik op LOGIN en daarna op 'Wachtwoord opvragen'. U krijgt een nieuw toegestuurd.
  • Bent u een nieuwe klant, zal u zich eerst moeten registreren voor u de betaling kan uitvoeren. U dient de gevraagde gegevens in te vullen en moet u akkoord gaan met de algemene voorwaarden van het Antigone ticketing platform.

 

Hoeveel tickets kan ik maximaal bestellen?

  • U kunt voor elke voorstelling maximaal acht tickets bestellen.
  • Let op: de aanvrager moet de totale som betalen na afronden van de bestelling. 

 

Moeten alle bestellingen die ik reserveer identiek zijn?

  • Neen. Let wel op: een getrouwheidskorting geldt pas vanaf vier verschillende voorstellingen.
  • Na het vastleggen van uw keuzes kunt u elk gekozen ticket toewijzen aan een persoon. De computer berekent per persoon het meest voordelige tarief. 

 

Tellen alle voorstellingen mee voor mijn getrouwheidskorting?

  • Elke voorstelling (behalve de familievoorstellingen en de films) die u kiest, telt mee in de berekening van het  aantal waarop uw korting wordt berekend.

 

Kan ik voor familievoorstellingen extra tickets bestellen voor mijn kinderen?

  • Ja, uiteraard. U zult meerdere plaatsen kunnen aanduiden in het zaalplan. Na het vastleggen van uw keuzes, kunt u deze tickets toewijzen aan uw kinderen en het tarief aanpassen van volwassene naar kind. Let op: u kunt maximum 8 tickets per voorstelling bestellen.
  • Het tarief 'kind' telt tot en met 12 jaar.
 

Een voorstelling is uitverkocht. Is er een wachtlijst?

  • Ja, wanneer er een voorstelling dreigt vol te lopen, verschijnt de knop voor de wachtlijst.
  • Bij interesse, noteer zeker uw naam op de wachtlijst! Soms wordt een extra voorstelling gepland of komen er plaatsen vrij.
  • Let wel op: voorstellingen op de wachtlijst tellen niet mee voor uw getrouwheidskorting. 

 

Heeft u nog cultuurbonnen? Heeft u een KomUitPas?

  • Doe alle stappen van de bestelling zoals normaal. Bij de betalingsmethode kiest u voor ‘Cultuurbonnen’ of ‘KomUitPas’.
  • KomUitPas: dit betekent dat één of meerdere personen in uw bestelling een KomUitPas heeft. Laat ons zo snel mogelijk weten wie de houder van de KomUitPas is, zo kunnen wij alles aanpassen en de bestelling goed afronden. De houder van de KomUitPas kan de tickets pas op de avond van de voorstelling betalen en afhalen, op vertoning van een geldige KomUitPas.
  • Cultuurbonnen: gelieve de cultuurbonnen zo snel mogelijk aan ons te bezorgen (STIP, Molenstraat 36, 9900 Eeklo). Dit kan zowel door de bonnen te brengen als ze op te sturen per post. U kan dan ter plaatse het resterende bedrag afrekenen of krijgt een nieuwe overschrijving toegestuurd.

Zoeken