Voor onze dienst burgerzaken zijn we op zoek naar een organisatorische duizendpoot om het team te versterken. Ben jij een krak in organisatie? Blink jij uit in goede communicatie, klantvriendelijkheid en administratie? Dan ben jij de persoon die wij zoeken.
Als administratief medewerker burgerzaken sta je garant voor de correcte uitvoering en opvolging van het wettelijk voorziene takenpakket van bevolking en burgerlijke stand zodat een correcte en tijdige dienstverlening voor de burger gewaarborgd wordt.
Een greep uit het takenpakket:
- afleveren van de vereiste documenten (attesten, rijbewijzen, ...)
- het correct bijhouden van gegevens in het Rijksregister
- afwerken en verzorgen van dossiers
- verzorgen van correcte informatie inzake alle producten van de dienst zowel aan de fysieke balie als op schriftelijk en telefonisch gebied
- op de hoogte blijven van de ontwikkelingen rondom de wetgeving en regelgeving
Een volledige functieomschrijving kan je in bijlage terugvinden.
Wie zoeken wij?
We zijn op zoek naar een enthousiaste en nauwkeurige administratieve duizendpoot die de nodige ondersteuning kan bieden op gebied van administratie en communicatie naar de burger. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld en hebt kennis van de administratieve softwaretools in dit domein.
Daarnaast voldoe je aan volgende voorwaarden:
- Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed.
- Je bent houder van een diploma van hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld.
- Je bent bereid om op dinsdag iets later te werken in functie van de burger (loketwerking).
Wat bieden wij?
Binnen ons bestuur kom je terecht in een organisatie die gericht is op de sterke en snelle ontwikkeling van onze stad en diensten. Wij bieden hiervoor een contract van bepaalde duur tot en met 31 december 2025 aan.
Naast een bezoldiging in salarisschaal C1-C3 geniet je van tal van extralegale voordelen:
- 35 vakantiedagen (fulltime)
- Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1,09)
- Ecocheques
- Uitgebreide kortingen bij diverse partners via PlusPas (vakanties, bioscoop, pretparken, ...)
- Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3%
- Fietsvergoeding van € 0,35 / km
- Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
- Tal van opleidingsmogelijkheden
- Een mensgericht HR-beleid
- Een gevarieerd en tof team!
Interesse?
Om je kandidatuur te stellen bezorg je ons via onderstaande knop volgende documenten:
- Motivatiebrief
- CV met (pas)foto
- Kopie van het gevraagde diploma
- Recent uittreksel uit het strafregister model 595 (niet ouder dan drie maanden)
Solliciteren kan tot en met maandag 20 januari 2025. Onvolledige en laattijdige kandidaturen zijn ongeldig.
De sollicitatiegesprekken gaan door op dinsdag 28 januari 2025.
Twijfel je of maak je graag eerst kennis met de werkomgeving en onze cultuur vooraleer je solliciteert? Dat kan! Neem contact op met ons en we zorgen voor een vrijblijvende afspraak.
Downloads
- functiebeschrijving administratief medewerker.pdf144,8 Kb pdf