Werk jij graag in een wereld van diversiteit? Werk je graag in een hulpverlenende context? Ben je een administratieve duizendpoot? Dan is onze vacature als tijdelijk administratief medewerker op onze sociale dienst jou op het lijf geschreven!
Onze sociale dienst die gehuisvest is in het Sociaal Huis helpt onze burgers met diverse hulpvragen. Als administratief medewerker werk jij achter de schermen van onze dienst en ondersteun je onze maatschappelijk werkers via diverse administratieve taken.
Een greep uit het takenpakket:
- opmaken van nota’s voor het Bijzonder Comité Sociale Dienst;
- administratief opvolgen van bv. premies, toelagen, …
- opvolgen en controleren van facturen van o.a. rusthuizen;
- agendabeheer ter ondersteuning van de maatschappelijk werkers
Een volledige functieomschrijving kan je in bijlage terugvinden.
Wie zoeken wij?
Om deze functie goed uit te oefenen ben je niet alleen een administratieve duizendpoot, maar ben je ook sociaal en klantvriendelijk ingesteld. Je bent een schakel tussen de cliënten en onze maatschappelijk werkers.
Daarnaast voldoe je aan volgende voorwaarden:
- Je beheerst de Nederlandse taal goed
- Je bent houder van een diploma van hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld.
Wat bieden wij?
Binnen ons bestuur kom je terecht in organisatie die gericht is op de sterke en snelle ontwikkeling van onze stad en diensten. Wij bieden hiervoor een contract van bepaalde duur tot en met 31 december 2025 aan.
Naast een bezoldiging in salarisschaal C1-C3 geniet je van tal van extralegale voordelen:
- 35 vakantiedagen op jaarbasis (fulltime)
- Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1,09)
- Ecocheques
- Uitgebreide kortingen bij diverse partners via PlusPas (vakanties, bioscoop, pretparken…)
- Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3%
- Fietsvergoeding van € 0,35/km
- Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
- Glijdende werktijdregeling met mogelijkheid tot structureel telewerk
- Tal van opleidingsmogelijkheden
- Een mensgericht HR-beleid
- Een gevarieerd en tof team!
Interesse?
Om je kandidatuur te stellen bezorg je ons via onderstaande knop volgende documenten:
- Motivatiebrief
- CV met (pas)foto
- Kopie van het gevraagde diploma
- Recent uittreksel uit het strafregister model 595 (niet ouder dan drie maanden)
Solliciteren kan tot en met maandag 13 januari 2025. Onvolledige of laattijdige kandidaturen zijn ongeldig.
Twijfel je of maak je graag eerst kennis met de werkomgeving en onze cultuur vooraleer je solliciteert? Dat kan! Neem contact op met ons en we zorgen voor een vrijblijvende afspraak.