Ben jij de drijvende kracht achter een vlekkeloze organisatie? Hou je van structuur, ben je administratief sterk en heb je zin om je dagelijks in te zetten voor het organiseren van evenementen? Dan is het lokaal bestuur Eeklo op zoek naar jou! We bieden je een voltijdse functie aan van bepaalde duur (voorlopig tot en met 30 juni 2025).
Een greep uit het takenpakket:
- je verwerkt administratief de aanvragen van evenementen;
- je volgt de aanvraagdossiers administratief op;
- je zorgt voor de administratieve behandeling van politiereglementen/geluidsafwijkingen;
- je staat mee in voor de logistieke ondersteuning van evenementen en recepties.
Een volledige functieomschrijving kan je in bijlage terugvinden.
Wie zoeken wij?
Je kan vlot de opdrachten plannen en organiseren. Vervolgens voer je de taken nauwkeurig en gestructureerd uit. Je bent communicatief sterk zowel schriftelijk als mondeling, afhankelijk van je gesprekpartner kies je jouw taalgebruik. Tenslotte kan je makkelijk samenwerken met de verschillende partners maar eveneens zelfstandig werken waar nodig.
Occasioneel avond- en weekendwerk is geen bezwaar.
Daarnaast voldoe je aan volgende voorwaarden:
- Je beheerst de Nederlandse taal goed.
- Je hebt een goede kennis van Word en Excel.
- Je bent houder van een diploma van hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld.
Wat bieden wij?
Binnen ons bestuur kom je terecht in organisatie die gericht is op de sterke en snelle ontwikkeling van onze stad en diensten. Wij bieden hiervoor een voltijds contract van bepaalde duur tot en met 30 juni 2025 aan.
Naast een bezoldiging in salarisschaal C1-C3 geniet je van tal van extralegale voordelen:
- 35 vakantiedagen op jaarbasis (fulltime)
- Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1.09)
- Ecocheques
- Uitgebreide kortingen bij diverse partners via PlusPas (vakanties, bioscoop, pretparken, ...)
- Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3%
- Fietsvergoeding van € 0.35 / km
- Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
- Glijdende werktijdregeling met mogelijkheid tot structureel telewerk
- Tal van opleidingsmogelijkheden
- Een mensgericht HR-beleid
- Een gevarieerd en tof team!
Interesse?
Solliciteren kan door je kandidaat te stellen ten laatste op 13 januari 2025
Je bezorgt ons uitsluitend digitaal volgende documenten:
- Motivatiebrief
- CV met (pas)foto
- Kopie van het gevraagde diploma
- Recent uittreksel uit het strafregister model 595 (niet ouder dan drie maanden)
Onvolledige of laattijdige kandidaturen na 13 januari 2025 zijn ongeldig.
Twijfel je of maak je graag eerst kennis met de werkomgeving en onze cultuur voordat je solliciteert?
Dat kan! Neem contact op met ons en we zorgen voor een vrijblijvende afspraak.
Downloads
- functiebeschrijving adm medewerker evenementen.pdf145,3 Kb pdf