Publicatie als gelinkte open data
Inzage in of afschriften van besluiten
Wilt u inzage in een van de besluiten of een afschrift ervan ontvangen? Dan kunt u dat op de volgende manieren aanvragen:
- via brief: Industrielaan 2, 9900 Eeklo
- via e-mail: info@eeklo.be
- via het contactformulier op deze website.
Wilt u een klacht indienen tegen een besluit? Dan vindt u op de klachtenwebwijzer van het Agentschap Binnenlands bestuur de nodige informatie.
01 Routinebeslissingen
01.01 Goedkeuring verslag zitting vast bureau 5 november 2024
Het verslag van de zitting van 5 november 2024 wordt goedgekeurd.
02 Personeel
02.01 Algemeen Bestuur - OCMW-personeel - openverklaring van twee contractuele betrekkingen van verzorgende
02.02 Algemeen Bestuur - OCMW-personeel - aanstelling van een contractueel niet-voltijds verzorgende
02.03 Algemeen Bestuur - OCMW-personeel - aanstelling van een contractueel niet-voltijds verzorgende
02.04 Algemeen Bestuur - Personeel - Preventie - jaaractieplan 2025
03 Bestelaanvragen en mandaten
03.01 Algemene Financiering - Mandaten.
Het vast bureau stelt de rekeningen, gehecht aan bijgevoegde mandatenlijst, betaalbaar.
04 Te bespreken punten
04.01 Zorg en Opvang - LSB - inkopen 4 extra trajecten huiswerk- en gezinsbegleiding De Katrol (via Welzijnsband)
Het vast bureau gaat akkoord 4 extra trajecten af te nemen van De Katrol voor huiswerk- en gezinsondersteuning. Dit op voorwaarde dat het extra budget hiervoor voorzien in de begroting van 2025 wordt bekrachtigd door de gemeente- en OCMW-raad op 18 november 2024.
04.02 Algemeen Bestuur - Patrimonium - Verkoop sociale woning Zuidmoerstraat 137 - Stand van zaken
Het vast bureau gaat akkoord met een verlenging van de biedingstermijn voor de verkoop van Zuidmoerstraat 137 tot en met 30 november 2024.
05 Einde van de zitting
