Besluitenlijst vast bureau van 19 maart 2019

Datum bekendmaking  donderdag 28 maart 2019
Datum besluit  dinsdag 19 maart 2019

01 Routinebeslissingen

 

01.01 Goedkeuring verslag zitting Vast Bureau 12/3/2019

Het verslag van de vorige zitting wordt zonder opmerkingen goedgekeurd.

02 Bestelaanvragen en mandaten

 

03 Kleine beslissingen

 

04 Te bespreken punten

 

04.01 Welzijn - BCSD - Plaatsvervangers BCSD

Het dossier wordt, mits de gevraagde aanpassingen, geagendeerd op de Raad van 23 april 2019

04.02 Welzijn - BCSD - Delegatie bevoegdheid overeenkomsten in kader van Tijdelijke Werkervaring

Het vast bureau delegeert de bevoegdheid tot aanstellen en ontslaan van het personeel in het kader van tijdelijke werkervaring aan de algemeen directeur

04.03 Welzijn - Seniorenactieplan - Terugbetaling maaltijden LDC aan kansentarief

Het vast bureau beslist om:het teruggevorderd bedrag van 1004 euro als gederfde inkomsten ten gevolge van het toekennen van maaltijden aan kansentarief terug te betalen aan LDC Zonneheem

04.04 Welzijn - Evaluatie overeenkomst RK Opvangcentrum - Evaluatie Rode Kruis Opvangcentrum

Het vast bureau beslist om het gevorderde bedrag van 2.329,07 euro uit te betalen op rekening van het Rode Kruis Opvangcentrum in het kader van de uitvoering van de overeenkomst afgesloten tussen OCMW Eeklo en Rode Kruis Opvangcentrum voor het jaar 2018.

04.05 Welzijn - Projectsubsidies Lokaal Sociaal Beleid - Afrekening project Boezjeern

De toegekende subsidie ten bedrage van 9.400 euro uit te betalen op rekening van Wijkcentrum De Kring voor de uitvoering van het project Boezjeern in 2018

04.06 Welzijn - beoordelingen projectaanvragen Lokaal Sociaal beleid - Beoordeling projectaanvragen Lokaal Sociaal Beleid

 

04.07 Welzijn - Realisatie Welzijnscampus De Zuidkaai - Budget Realisatie Welzijnscampus De Zuidkaai

 

04.08 Welzijn - OCMW - inrichting bureauruimtes gebouw Athene

 

04.09 Welzijn - Sociale Dienst - Voorrang toewijs flatje Zonneheem Rotsaert-Devriendt

 

05 Kennisgevingen

 

06 Rondvraag en kennisdeling

 

 

07 Personeel

 

08 Einde van de zitting

Naar top