Coördinator stadsontwikkeling

Het ontwerpen van een herkenbare en leefbare omgeving waarbij oog is voor de verbetering van de levenskwaliteit, is geen gemakkelijke opdracht. De hedendaagse visie op wonen en de bouwshift, dwingen ons om verder na te denken over een compacter en kwalitatiever gebruik van de beperkte ruimte. Vele projecten lopen vandaag vast op een toenemende complexiteit. Om de visie van ons bestuur op de toekomst van onze stad en regio uniform te vertalen, zijn we op zoek naar een coördinator stadsontwikkeling.

De coördinator stadsontwikkeling zal fungeren als spilfiguur tussen het bestuur en bijvoorbeeld projectontwikkelaars in de realisatie van verschillende stadsontwikkelingsprojecten zoals De Hartwijk. Deze inbreidingsprojecten worden door de coördinator met beide handen vastgenomen, waarbij er zowel als adviserend expert opgetreden wordt, als dat er concrete acties worden uitgevoerd.

Profiel

Voor de functie als coördinator stadsontwikkeling is vereist dat je voldoet aan onderstaande aanwervingsvoorwaarden:

  • Sterke kennis van de Nederlandse taal
  • Houder van een masterdiploma (dat toegang geeft tot niveau A) en minstens 3 jaar relevante beroepservaring
  • Bezitten over een geldig rijbewijs B

Idealiter heb je een achtergrond als ingenieur, architect, vastgoeddeskundige of projectmanager.
Kennis van de volgende zaken is zekeraangewezen:

  • kennis van de Codex bouwrecht
  • diepgaande kennis van projectontwikkeling
  • vertrouwd zijn met pps-constructies
  • kennis van de juridische aspecten in verband met overheidsopdrachten
  • grondige kennis van projectmanagement
  • voeling hebben met de politieke beleidscontext
  • interesse in en voeling hebben met maatschappelijke uitdagingen

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die overkoepelend denkt en handelt en daarbij een sterk intern en extern netwerk kan uitbouwen. De coördinator stadsontwikkeling zal namelijk de spilfiguur zijn tussen de diverse diensten, het bestuur en externe partners. Hij/zij/hen zal zich met open geest en resultaatsgericht inleven in de belangen van alle actoren en de haalbaarheid op alle niveaus onderzoeken.

Wat bieden wij?

Een ongewoon boeiende en visionaire job die raakvlakken heeft met alle maatschappelijke onderwerpen.

We bieden een mooie verloning volgens de vaste schaal A4a-A4b, maar daarnaast bieden wij nog tal van (extralegale) voordelen:

  • Een zeer goede work-life balance en mensgericht personeelsbeleid
  • Maaltijdcheques aan 8 euro, waarbij je zelf 1,09 euro bijdraagt
  • Uitgebreide hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3 procent
  • Fietsvergoeding aan 0,25 euro per kilometer
  • Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
  • Mogelijkheid tot gebruik van dienstvoertuigen
  • Glijdende werktijdregeling met mogelijkheid tot structureel telewerk met telewerkvergoeding
  • Kortingen via de Pluspas (reizen, cinema, winkels…)
  • Financiële tussenkomsten via GSD-V
  • De nodige opleidingsmogelijkheden
  • Vakantie: 35 dagen op jaarbasis (fulltime)

Wat moet je doen om te solliciteren?

Solliciteren kan enkel via onze externe partner CC Select, de selectieproeven gaan door in Eeklo.
Bezorg hen uitsluitend digitaal volgende documenten:

  • CV en motivatiebrief
  • Kopie van het gevraagde diploma en bewijs van minimaal 3 jaar relevante beroepservaring
  • Uittreksel strafregister model 1 (niet ouder dan 3 maanden)
  • Kopie van een geldig rijbewijs B

Bezorg je gegevens en alle documenten ten laatste op 5 juni 2022.
Kandidaturen ingediend na deze datum of kandidaturen die onvolledig zijn na deze datum kunnen niet in aanmerking genomen worden.

Contact

Personeelsdienst

Tel.
09 218 28 00
Fax
09 218 28 01
personeelsdienst@eeklo.be
Vandaag
Nu gesloten
GeslotenBrugdag n.a.v. O.L.H. Hemelvaart