Diensthoofd grondgebiedszaken

Ben jij een strategische denker met leidinggevende kwaliteiten? Heb jij een passie voor stedelijke ontwikkeling, mobiliteit en duurzaamheid? Ben jij klaar om jouw expertise in te zetten en mee te bouwen aan de toekomst van de stad?

Dan is de functie van diensthoofd grondgebiedszaken wellicht jouw volgende uitdaging!

Je geeft leiding aan een divers en dynamisch team in de domeinen stedelijke ontwikkeling, lokale economie, mobiliteit, toerisme, evenementen en publieke ruimte. Jij speelt een cruciale rol in het plannen, uitvoeren en opvolgen van gemeentelijk beleid op het gebied van openbare werken, ruimtelijke ordening en milieubeheer. Samen met je team coördineer je de dagelijkse werking, zorg je voor een efficiënte uitvoering van projecten en waarborg je de continuïteit van het gemeentelijk patrimonium en infrastructuur. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de strategische beleidsvoering van het domein, werk je nauw samen met andere diensthoofden en ben je een actieve schakel in het managementteam. Je zorgt ervoor dat dossiers en projecten vlot verlopen met een sterke focus op samenwerking en resultaat.

Een greep uit het takenpakket:

  • Instaan voor de planning, organisatie, aansturing en opvolging van het domein.
  • Bepalen van concrete opdrachten en doelstellingen en zorgen voor de continuïteit en kwalitatieve werking en dienstverlening van de diensten.
  • Voorbereiden van beleidsadviezen en -voorstellen voor de bestuursorganen, zowel op vraag als proactief.

Een volledige functieomschrijving kan je in bijlage terugvinden.

Wie zoeken wij?

Je beschikt over strategische en resultaatsgerichte vaardigheden en hebt ervaring in het coördineren van een team. Daarnaast ben je iemand die verantwoordelijkheid durft op te nemen en efficiëntie en kwaliteit voorop stelt.

Daarnaast voldoe je aan volgende voorwaarden:

  • Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed.
  • Je bent houder van een diploma dat toegang geeft tot niveau A (master).
  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs van minstens categorie B.
  • Je beschikt over drie jaar functierelevante werkervaring en minstens twee jaar leidinggevende ervaring.
  • Je bent burger van een lidstaat van de Europese Ruimte.

Wat bieden wij?

Binnen ons bestuur kom je terecht in een organisatie die gericht is op de sterke en snelle ontwikkeling van onze stad en diensten. Wij bieden hiervoor een voltijds contract van onbepaalde duur aan en leggen een reserve voor de functie aan.

Naast een bezoldiging in salarisschaal A4a-A4b geniet je van tal van extralegale voordelen:

  • Vakantiedagen: 35 dagen op jaarbasis (bij een voltijds tewerkstelling) en 14 feestdagen
  • Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1.09)
  • Hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3%
  • Fietsvergoeding van € 0.36 / km
  • Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
  • Uitgebreide kortingen bij diverse partners via PlusPas (vakanties, bioscoop, pretparken, ...)
  • Glijdend uurrooster
  • Mogelijkheid tot telewerk
  • Mogelijkheid tot fietsleasing
  • Tal van opleidingsmogelijkheden
  • Een mensgericht HR-beleid
  • Een gevarieerd en tof team!

Interesse?

Om je kandidatuur te stellen bezorg je ons via onderstaande knop volgende documenten:

  • Motivatiebrief
  • CV met (pas)foto
  • Kopie van het gevraagde diploma
  • Kopie van het rijbewijs
  • Een bewijs/verklaring op eer van 3 jaar functierelevante ervaring en minstens 2 jaar leidinggevende ervaring
  • Recent uittreksel uit het strafregister model 595 (algemeen model - niet ouder dan drie maanden)

Solliciteren kan tot en met 17 februari 2025 . Onvolledige of laattijdige kandidaturen zijn ongeldig.

Solliciteer hier

Twijfel je of maak je graag eerst kennis met de werkomgeving en onze cultuur vooraleer je solliciteert? Dat kan! Neem contact op met ons en we zorgen voor een vrijblijvende afspraak.

Downloads

Contact

Personeelsdienst

Vandaag
Gesloten
Morgen
Open van 09:00 tot 12:30
Naar top