Onderhoudsmedewerker gebouwen

Ben jij een handige Harry of Henriëtte? Werk je graag in eigen omgeving? Dan is onze job als onderhoudsmedewerker gebouwen mogelijk iets voor jou! In deze job zijn jij en je collega’s het aanspreekpunt voor medewerkers van het lokaal bestuur om onze vestigingen werkende te houden. Zo ben jij onze held in nood wanneer onze verlichting niet werkt of onze deur niet goed opent! Samen met je team sta je dus in voor kleine klussen en preventief onderhoud van onze gebouwen zoals het stadskantoor, sociaal huis, stadhuis, …

Een greep uit het takenpakket:

  • Je voert diverse klusjes uit aan onze gebouwen
  • Je staat in voor de voorbereiding van grotere klussen (inschatting van de timing, veiligheid, ..)
  • Je onderhoudt het gebruikte materiaal
  • Je staat in voor klein onderhoud van machines

Een volledige functieomschrijving kan je in de informatiebrochure terugvinden.

Wie zoeken wij?

Uiteraard heb je liever geen twee linkerhanden en heb je enige kennis van elektriciteit, sanitair, … Je hoeft geen specialist te zijn, maar weet wel je plan te trekken samen met je collega’s.

  • Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed.
  • Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs van minstens categorie B.

Wat bieden wij?

Binnen ons bestuur kom je terecht in organisatie die gericht is op de sterke en snelle ontwikkeling van onze stad en diensten. Wij bieden hiervoor een contract van onbepaalde duur aan en leggen een werfreserve voor de functie aan.

Naast een bezoldiging in salarisschaal D1-D3 geniet je van tal van extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1.09)
  • Uitgebreide hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Uitgebreide kortingen bij diverse partners via PlusPas (vakanties, bioscoop, pretparken, ...)
  • Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3%
  • Fietsvergoeding van € 0.27 / km
  • Mogelijkheid tot fietsleasing
  • Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
  • Tal van opleidingsmogelijkheden
  • Vakantie: 35 dagen op jaarbasis (fulltime)
  • Een mensgericht HR-beleid
  • Een gevarieerd en tof team!

Interesse?

Solliciteren kan door je kandidatuur te bezorgen aan onze externe partner, Probis uiterlijk op 30 september 2023. 
Dit kan digitaal via www.eeklo.be/vacatures, via email naar jobs@probis.be of per brief naar Probis, Brugstraat 93, 9880 Aalter (datum mail/poststempel geldt als bewijs).

Hiervoor bezorg je volgende documenten:

  • Motivatiebrief
  • CV met (pas)foto
  • Kopie van het rijbewijs
  • Recent uittreksel uit het strafregister model 1 (niet ouder dan drie maanden)

Indien je kandidatuur onvolledig is of pas ingediend na die datum, zal die als ongeldig worden beschouwd.

De selectieproeven gaan door op onderstaande data:

  • Schriftelijke proef: 19 oktober 2023 van 19u tot 20u30
  • Praktische proef: 30 oktober 2023 vanaf 15u45 
  • Mondelinge proef: aansluitend op de praktische proef indien geslaagd (30 oktober 2023)

Twijfel je of maak je graag eerst kennis met de werkomgeving en onze cultuur vooraleer je solliciteert? Dat kan! Neem contact op met ons en we zorgen voor een vrijblijvende afspraak.

Voor alle bijkomende inlichtingen kan je terecht bij:

Personeelsdienst
Industrielaan 2
9900 Eeklo
09/218.28.71
personeelsdienst@eeklo.be

Contact

Personeelsdienst

Tel.
09 218 28 00
Fax
09 218 28 01
personeelsdienst@eeklo.be
Vandaag
Nu gesloten
open van 09:00 tot 12:30
Morgen
open van 09:00 tot 12:30 14:00 tot 16:00