Poetshulp aan huis

Zit zorgen voor anderen ook in jouw DNA? Vind jij het ook belangrijk om mensen in moeilijke omstandigheden te ondersteunen? Dan is onze vacature als poetshulp misschien wel wat je zoekt! Voor onze thuiszorgdienst zijn we op zoek naar een poetshulp die instaat voor de dagelijkse schoonmaak van onze cliënten met een verminderd zelfzorgvermogen. Niet alleen sta je in voor het onderhouden van de woning, je neemt ook diverse taken en verantwoordelijkheden op om de zelfredzaamheid van de cliënt te stimuleren en de moeilijke dagen minder lastig te maken.

Een greep uit je takenpakket:

  • Het wekelijkse onderhoud van de voornaamste leefruimten van de woning.
  • Licht huishoudelijk werk zoals wassen, strijken,...
  • Luisteren naar de cliënt en tijd nemen voor een praatje om de eenzaamheid te doorbreken.
  • Signaleren van problemen aan de verantwoordelijken thuiszorg.
  • Administratieve opvolging van bv. prestatiebladen

Alle informatie over deze vacature vind je terug in de informatiebrochure als bijlage.

Wie zoeken wij?

Als lokaal bestuur zijn we begaan met alle inwoners van onze stad en dus zoeken we ook iemand die evenzeer begaan is met onze cliënten (en dus inwoners) als ons. Voor deze functie is het niet alleen belangrijk dat je netjes bent en graag poetst, maar ook dat je empathisch en zorgzaam bent. Het is namelijk belangrijk dat onze cliënten zich ondersteunt voelen. Kennis van poetsproducten, schoonmaaktoestellen en schoonmaaktechnieken zijn zeker een meerwaarde, net als een basiskennis van fysische ziektebeelden en EHBO.

Verder voldoe je aan volgende voorwaarden:

  • Je beheerst de Nederlandse taal goed. 
  • Je beschikt over een uittreksel uit het strafregister model 1 (Artikel 595 - algemeen model niet ouder dan drie maanden)

Wat bieden wij jou?

Niet alleen zijn we als bestuur begaan met onze inwoners, maar ook met ons eigen personeel. Zo ben je voor ons een gewaardeerde medewerker en proberen we je steeds optimaal te ondersteunen in je werk. Onze thuiszorgverantwoordelijken staan steeds voor je klaar en verwelkomen je met een lach! Daarnaast zorgt onze interne personeelsdienst voor een mensgericht personeelsbeleid waar work-life balance centraal staat. 

Wij bieden hiervoor voltijdse en halftijdse contracten van bepaalde duur met snelle opstart.

Naast een marktconforme verloning volgens loonschaal E1-E3 bieden we ook nog volgende extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1.09)
  • Uitgebreide hospitalisatieverzekering
  • Ecocheques
  • Mogelijkheid tot fietsleasing
  • Tweede pensioenpijler: 3% (groepsverzekering)
  • Fietsvergoeding van € 0.27 / km
  • Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
  • Gebruik van deelfietsen en -wagens voor dienstverplaatsingen
  • Verlof: 26 dagen vakantie op jaarbasis (fulltime)
  • Tal van opleidingsmogelijkheden

Word jij onze nieuwe collega?

Solliciteren kan je doen door je kandidatuur te sturen via onze website.

Bezorg volgende documenten:

  • Persoonlijk CV met (pas)foto
  • motivatiebrief
  • Recent uittreksel strafregister model 1 (Artikel 595 - algemeen model niet ouder dan drie maanden)

Contact

Personeelsdienst

Tel.
09 218 28 00
Fax
09 218 28 01
personeelsdienst@eeklo.be
Vandaag
Nu gesloten
open van 09:00 tot 12:30
Morgen
open van 09:00 tot 12:30