Projectmedewerker openbare werken en mobiliteit

Mobiliteit is al jaren hot-topic. Ook als stad zetten we hier enorm op in en dus zijn we voor onze dienst mobiliteit op zoek naar een projectmedewerker openbare werken en mobiliteit. Als projectmedewerker verleen je technisch-deskundige advies en ondersteuning in de voorbereiding en uitvoering van bv. openbare werken. Je staat mee in voor een duurzame ontwikkeling en correcte dienstverlening aan onze bevolking. 

Een greep uit je takenpakket:

  • Voorbereiden van projecten zoals o.a. onderhouds- en investeringsprojecten.
  • Je zorgt voor een continue en correcte communicatie betreffende projecten.
  • Je staat in voor het opmaken van projectplannen.
  • Samen met de GIS-coördinator sta je in voor het uitbouwen van het geografisch informatiebestand.
  • Je staat in voor het verrichten van opzoekwerk en studiewerk op vlak van bv. wetgeving.

Wil je graag meer weten over deze functie, bekijk dan zeker de brochure in bijlage.

Profiel

  • Je beschikt over een goede kennis van verkeersveiligheid en mobiliteitsproblematieken.
  • Je beschikt over kennis inzake wetgeving, reglementeringen en voorschriften i.v.m. mobiliteit en verkeer. 
  • Je hebt kennis van grafische informatieverwerking. 
  • Je hebt kennis van de courante softwaretools. 
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed.
  • Je beschikt over een diploma dat toegang geeft tot niveau B (bv. bachelor)

Wat bieden wij?

  • Een tewerkstelling in een uitdagende en gevarieerde job.
  • Een uitgebreid loonpakket volgens de salarisschaal B1-B3, aangevuld met tal van extralegale voordelen.
  • Op jaarbasis 35 verlofdagen (op fulltime basis).
  • Een mensgericht personeelsbeleid met oog voor de work-life balance.

Wat moet je doen om te solliciteren?

De selectieprocedure verloopt via onze externe partner.

Solliciteer

Stuur je kandidatuur samen met je curriculum vitae, recent uittreksel uit het strafregister model 1 (maximum 3 maand oud) en een kopie van het gevraagde diploma uiterlijk op dinsdag 2 november 2021.

Kandidaturen ingediend na 2 november 2021 of onvolledige kandidaturen na 2 november 2021 zijn ongeldig.

Contact

Personeelsdienst

Tel.
09 218 28 00
Fax
09 218 28 01
personeelsdienst@eeklo.be
Morgen
op afspraak 09:00 tot 12:30