Voor onze dienst openbare werken zijn we op zoek naar een technisch-administratief medewerker die zal instaan voor het voorbereiden en opvolgen van dossiers/projecten binnen de dienst alsook de administratieve afhandeling hiervan. Je werkt mee aan diverse projecten die in een latere fase worden uitgevoerd door de technische dienst, groendienst of externe aannemers. Je helpt mee nadenken over de inrichting van ons openbaar domein.
Een greep uit het takenpakket:
- Opvolgen en controleren van nutswerken, uithuiszettingen, innames openbaar domein, …
- Behandelen van schadedossiers
- Behandelen van aanvragen voor opritten, voetpaden, …
- Aanvragen van diverse offertes bij leveranciers
Een volledige functieomschrijving kan je in bijlage terugvinden.
Wie zoeken wij?
Als technisch medewerker openbare werken ben je een schakel tussen onze administratie en uitvoerende diensten. Je bent een administratieve duizendpoot, zo kun je goed overweg met diverse softwaretools en heb je sterke organisatorische skills. Daarnaast beschik je over volgende competenties:
- Je beheerst de Nederlandse taal goed
- Je bent houder van een diploma secundair onderwijs (of daarmee gelijkgesteld)
of
Je beschikt over minimum 2 jaar functierelevante ervaring en slaagt voor een niveau- of capaciteitstest - Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs van minimaal categorie B
Wat bieden wij?
Binnen ons bestuur kom je terecht in organisatie die gericht is op de sterke en snelle ontwikkeling van onze stad en diensten. Wij bieden hiervoor een contract van onbepaalde duur aan en leggen een werfreserve voor de functie aan.
Naast een bezoldiging in salarisschaal C1-C3 geniet je van tal van extralegale voordelen:
- Maaltijdcheques van € 8 (eigen bijdrage € 1.09)
- Uitgebreide hospitalisatieverzekering
- Ecocheques
- Uitgebreide kortingen bij diverse partners via PlusPas (vakanties, bioscoop, pretparken, ...)
- Tweede pensioenpijler voor contractueel personeelslid: 3 %
- Fietsvergoeding van € 0.27 / km
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Volledige tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
- Tal van opleidingsmogelijkheden
- Vakantie: 35 dagen op jaarbasis (fulltime)
- Een mensgericht HR-beleid
- Een gevarieerd en tof team!
Interesse?
Solliciteren kan door je kandidatuur te bezorgen aan onze externe partner, Probis, uitsluitend digitaal en uiterlijk op 30 september 2023.
Hiervoor bezorg je volgende documenten:
- Motivatiebrief
- CV met (pas)foto
- Kopie van het gevraagde diploma
of
Bewijs van minstens 2 jaar functierelevante ervaring - Kopie van het (geldig) rijbewijs B
- Recent uittreksel uit het strafregister model 1 (niet ouder dan drie maand)
De schriftelijke proef zal doorgaan op 12 oktober 2023 van 17u tot 20u, indien geslaagd voor het eerste deel van de selectieprocedure, zal de mondelinge proef doorgaan op 18 oktober 2023 vanaf 17u.
Twijfel je of maak je graag eerst kennis met de werkomgeving en onze cultuur vooraleer je solliciteert?
Dat kan! Neem contact op met ons en we zorgen voor een vrijblijvende afspraak.
Voor alle bijkomende inlichtingen kan je terecht bij:
Personeelsdienst
Industrielaan 2,9900 Eeklo
09/218.28.71
personeelsdienst@eeklo.be
Contact
Personeelsdienst
- Tel.
- 09 218 28 00
- Fax
- 09 218 28 01
- personeelsdienst@eeklo.be